Αρχική arrow Εκπαιδευτικοί-Σχολεία arrow Gentle Carousel

Gentle Carousel Greece - Ένα άλογο στο σχολείο μας

«Εσύ πώς θα ένιωθες αν άνοιγε η πόρτα της τάξης σου
κι έμπαινε μέσα ένα άλογο;»

Με τα οργανωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα του “Magic Garden” τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την δράση των μικρών θεραπευτικών αλόγων, να μάθουν την ιστορία της αρχαίας ράτσας τους, να επεξεργαστούν με σεβασμό την ανατομία τους και να ευαισθητοποιηθούν στην έννοια της Κοινωνικής Προσφοράς. Σημαντική είναι η εμπειρία, τα συναισθήματα και οι γνώσεις που αποκτούν όταν έρχονται σε επαφή με αυτά τα αξιοθαύμαστα ζώα.


Το άλογο κι εμείς

(Α΄- Β - Γ΄ Δημοτικού - Νηπιαγωγείο)

Γνωρίζουμε τη φυσιολογία του αλόγου, τους τρόπους φροντίδας και προστασίας του και αγγίζουμε βιωματικά το ζήτημα της αγάπης προς τα ζώα. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά ανακαλύπτουν τη θέση του αλόγου στην κοινωνία από παλιά ως σήμερα, τη χρήση του σε διάφορες χρονικές περιόδους και κοινωνικές συνθήκες και την πολύτιμη προσφορά του στο ανθρώπινο είδος μέχρι τις μέρες μας.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

  • Τα παιδιά δημιουργούν μαζί με τον υλοποιητή μια φανταστική ιστορία που παρουσιάζει τη σύνδεση αλόγου και ανθρώπου από τα παλιά χρόνια ως σήμερα.
  • Γνωρίζουν το βασικό λεξιλόγιο σχετικά με τη θεματική ενότητα «άλογο» με τη χρήση εποπτικού υλικού.
  • Παίζουν παιχνίδι περιγραφής λέξεων σχετικά με όσα άκουσαν ως προς το άλογο.
  • Αποκτούν ένα μικρό βιβλίο με φύλλα δραστηριοτήτων πάνω στο θεματικό άξονα «άλογο» και διακοσμούν το εξώφυλλό του με ανακυκλώσιμα υλικά.
  • Συναντούν ένα μικροσκοπικό άλογο μέσα στην τάξη τους, το αγκαλιάζουν και το φροντίζουν.

Στον χώρο του Magic Garden

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά ξεναγούνται στα μικρά ξύλινα σπιτάκια των αλόγων και προαιρετικά παίζουν κινητικά παιχνίδια σχετικά με τη φυσιολογία του αλόγου, ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.



Magic Pencils

(Δημοτικό - Νηπιαγωγείο - Προνήπιο)

Τα παιδιά εμπνέονται και δημιουργούν το έργο τους με διάφορες τεχνικές έχοντας μπροστά τους τρισδιάστατο μοντέλο ένα αληθινό αλογάκι! Ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα παρουσιάζεται το άλογο στην τέχνη μέσα από διάφορες τεχνικές ή ζωγράφους. Μέσω μιας ειδικής προετοιμασίας τα παιδιά αντιλαμβάνονται τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να φιλοτεχνήσουν ένα άλογο. Στις μεγαλύτερες τάξεις γνωρίζουν γνωστούς ζωγράφους και τις τεχνικές που αυτοί χρησιμοποίησαν ( Ζωρζ Σερά, Ζωρζ Μπρακ, Πάμπλο Πικάσο, Μοντριάν ) και στη συνέχεια κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει την φαντασία του με τις ίδιες τεχνικές προκειμένου να αντιληφθεί τις διάφορες μορφές τέχνης και τεχνικής.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

  • Τα παιδιά γνωρίζουν τις διάφορες τεχνικές καθώς και το πώς το άλογο έχει υπάρξει πηγή έμπνευσης  για πολλούς καλλιτέχνες.
  • Με μοντέλο ένα άλογο που εμφανίζεται στην τάξη φιλοτεχνούν το δικό τους έργο αξιοποιώντας κάποια από τις τεχνικές  που γνώρισαν πριν .
  • Δίδεται στους εκπαιδευτικούς υλικό για επέκταση της δράσης.

Στον χώρο του Magic Garden

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά ξεναγούνται στα μικρά ξύλινα σπιτάκια των αλόγων και προαιρετικά οργανώνουν μια έκθεση ζωγραφικής με τα έργα τους, ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.




Προστατεύοντας τη Ζιζέλ

(Α΄- Β - Γ΄ Δημοτικού - Νηπιαγωγείο - Προνήπιο)

Η ιστορία της Ζιζέλ, του μικρού ορφανού αλόγου που σώθηκε και υιοθετήθηκε από το Magic Garden αποτελεί την αφορμή για ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δείχνει στα παιδιά πώς μπορούν να προστατεύουν και να φροντίζουν τα εγκαταλελειμμένα ζώα που συναντούν. Με διαδραστικά παιχνίδια εκτελούμε την αποστολή μας: Μέσα από την οπτικοποιημένη ιστορία της Ζιζέλ γνωρίζουμε τις ανάγκες του αλόγου και καλλιεργούμε την ενσυναίσθηση. Δίδεται και υλικό επέκτασης στους εκπαιδευτικούς.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

  • Τα παιδιά παρακολουθούν μια διαδραστική αφήγηση της αληθινής ιστορίας  διάσωσης της Ζιζέλ με παράλληλο εικονιστικό υλικό.
  • Παίζουν  κινητικά παιχνίδια με θέμα τις βασικές ανάγκες των ζώων και ειδικά των αλόγων: παιχνίδια κατηγοριοποίησης και καλλιέργειας της λεπτής κινητικότητας.
  • Γνωρίζουν από κοντά ένα μικροσκοπικό άλογο, το αγκαλιάζουν, το φροντίζουν και γίνονται επίτιμα μέλη της ομάδας προστασίας του παίρνοντας αναμνηστικές ταυτότητες.

Στον χώρο του Magic Garden

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά ξεναγούνται στα μικρά ξύλινα σπιτάκια των αλόγων και προαιρετικά ζωγραφίζουν το «ημερολόγιο της Ζιζέλ», ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.



Πήγασος:Ο φτερωτός ήρωας της μυθολογίας μας

( Γ΄ - Δ' Δημοτικού)

Η μυθολογία είναι ο οδηγός μας σε αυτό το ιδιαίτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά δραματοποιούν την ιστορία του Βελλεροφόντη και του Πήγασου, του μυθικού φτερωτού αλόγου,  γιού του Ποσειδώνα και της Μέδουσας. Ηρωισμός και αξίες ζωής τονίζονται μέσα από τους συμβολισμούς της ιστορίας ενώ τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον θρυλικό Πήγασο το φτερωτό άλογο που ζούσε κοντά στους 12 Θεούς του Ολύμπου. Κάτασπρο, επιβλητικό, γεμάτο ευγένεια και χάρη απογειώνει  την φαντασία τους.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

    • Μέσα από δραματοποιημένη αφήγηση που παρουσιάζεται με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά, γνωρίζουμε την ιστορία του Πήγασου.
    • Ακολουθεί διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων με στόχο να νικηθεί η Χίμαιρα.
    • Ένα μικροσκοπικό θεραπευτικό αλογάκι παίρνει μέρος στη δραματοποίηση μας και… κλέβει την παράσταση!
    • Δίδεται στους εκπαιδευτικούς υλικό για επέκταση της δράσης και στα παιδιά αναμνηστικό υλικό


Στον χώρο του Magic Garden
Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά συμμετέχουν σε κινητικά παιχνίδια στον καταπράσινο κήπο, ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο. Τα παιχνίδια έχουν ως αφορμή τον μύθο και αξιοποιούν λεπτομέρειές του.


Θρυλικά άλογα

(Γ΄-Δ' Δημοτικού)

Ποια είναι η θέση του αλόγου στην ιστορία και την μυθολογία; Το άλογο του Μέγα-Αλέξανδρου, τα άλογα του Ήλιου και τα άλογα του Αχιλλέα μας διηγούνται τις ιστορίες τους και μας διδάσκουν με τα κατορθώματα,  αλλά και με τα παθήματά τους. Τα παιδιά δημιουργούν τη δική τους  αφίσα, βασισμένη στην ιστορία που τους ενέπνευσε περισσότερο και την αφιερώνουν στο άλογο που ξαφνικά θα τους επισκεφθεί. Δίδεται στους εκπαιδευτικούς υλικό για επέκταση της δράσης.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

  • Γνωρίζουμε μέσω βιντεοπροβολής γνωστά άλογα της μυθολογίας.
  • Δημιουργούμε ομαδικά αφίσες  για την τάξη μας, αξιοποιώντας έντυπο υλικό που δίνεται από τον υλοποιητή .
  • Γνωρίζουμε τη θρυλική δράση ενός μικροσκοπικού θεραπευτικού αλόγου, της Magic.
  • Μας επισκέπτεται ένα θεραπευτικό αλογάκι μέσα στην τάξη και γνωρίζουμε την κοινωνική προσφορά του

Στον χώρο του Magic Garden

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά κάνουν ανάγνωση κειμένου ως δράση “public speech” με ακροατή ένα  αλογάκι... Στα βήματα του προγράμματος «Reading is Magic», καλλιεργούμε την αυτοπεποίθηση των παιδιών. Η δραστηριότητα αυτή προσαρμόζεται ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.



Θέλω και μπορώ

(Δ'-Ε'-Στ' Δημοτικού)

Η ιστορία του Billy, του αλόγου που βρέθηκε εγκαταλειμμένο στο κέντρο της Καλλιθέας  και έγινε αφορμή για τη δημιουργία του  Gentle Carousel Greece,  μας εμπνέει και μεταφέρει με απλό κατανοητό τρόπο στα παιδιά πόση μεγάλη δύναμη κρύβει η φράση «Θέλω και μπορώ». Το  πρόγραμμα  στοχεύει στην ανάδειξη της αξίας  της υπομονής, της επιμονής και της αυτοπεποίθησης, στοιχείων τόσο βασικών στην  ανάπτυξη της προσωπικότητάς μας. Δίδεται στους εκπαιδευτικούς υλικό για επέκταση της δράσης.

ΔΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στον χώρο του σχολείου

  • Τα παιδιά πληροφορούνται την αληθινή ιστορία του Billy.
  • Ερευνούν και ανακαλύπτουν λύσεις σε πιθανά σενάρια.
  • Δημιουργούν το δικό τους ενημερωτικό βίντεο για την προστασία και τη φροντίδα των ζώων με την παρουσία ενός μικροσκοπικού θεραπευτικού αλόγου

Στον χώρο του Magic Garden

Εκτός από τις παραπάνω δραστηριότητες τα παιδιά ξεναγούνται στα μικρά ξύλινα σπιτάκια των αλόγων, γνωρίζουν τον Billy και παίζουν διαδραστικά παιχνίδια γνώσης  ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.





Ζω(α) μαζί

(Για όλες τις τάξεις και για ανοιχτό πρόγραμμα με τη συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών)

Με οδηγό την ανακαλυπτική μάθηση και τη διάδραση ερευνούμε τη θετική επίδραση των ζώων στη ζωή του ανθρώπου, τους τρόπους που έχουμε να έρθουμε σε επαφή μαζί τους και γνωρίζουμε τη δράση των μικροσκοπικών θεραπευτικών αλόγων. Με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ερωτήσεων μαθαίνουμε πολλά… περνώντας καλά!


Βουκεφάλα, κι εσύ εδώ;

(Σε συνδυασμό με τη διδακτέα ύλη των Αρχαίων και της Ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου)

Από την ιστορία του Βουκεφάλα, του αλόγου του Μ. Αλεξάνδρου και της σχέσης μεταξύ τους,  φτάνουμε μέχρι το σήμερα και αναζητούμε τη δική μας σχέση με τα ζώα. Τα μικροσκοπικά θεραπευτικά αλογάκια μας βοηθούν σε αυτό το ταξίδι, που περιλαμβάνει εκπαιδευτικά παιχνίδια και δράσεις.


Από τον Όμηρο στον… Όμηρο!

(Σε συνδυασμό με τη διδακτέα ύλη της Ιλιάδας και των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β’  Γυμνασίου)

Με αφορμή τον Δούρειο Ίππο και τον ρόλο των ζώων στα ομηρικά έπη αναλογιζόμαστε την προσφορά των ζώων μέχρι και τη σύγχρονη εποχή. Με διασκεδαστικά παιχνίδια γνωρίζουμε τα ονόματα και τη δράση των μικροσκοπικών αλόγων, πριν τα συναντήσουμε και από κοντά.


Δικαίωμα στη ζωή

(Σε συνδυασμό με τη διδακτέα ύλη του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής αγωγής της Γ΄ Γυμνασίου)

Ποια είναι τα δικαιώματα ανθρώπων και ζώων και πώς αλληλοεπηρεάζονται; Ποια η στάση μας απέναντι στα ζώα; Πόσα γνωρίζουμε πραγματικά για τη συμβίωση ανθρώπων και ζώων; Ερευνούμε, μαθαίνουμε  και αναλαμβάνουμε δράση, δημιουργώντας τη δική μας εκστρατεία ενημέρωσης!


Λήψη επεκτάσεων για το Elxis CMS

Δημοσκοπήσεις

Δεν υπάρχουν δημοσκοπήσεις

Online χρήστες

Έχουμε 4 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω
Powered by Elxis - Open Source CMS.
Copyright (C) 2006-2018 Elxis.org. All rights reserved.